eelinthorsluund

äntligen!

Kategori: standard

whoopwhoop nu kan jag börja blogga igen!
Massor av folk har kommit och sagt att jag uppdaterar sämst , och ja jag vet det har jag men nu är jag tillbaka!

När jag vaknade upp imorse tittade jag ut i fönstret lite snabbt , YES DET ÄR SNÖ och så var det inte så.. frost.
Kan inte snön bara ta och komma hit snart?
Men men,jag vaknade för kanske en halv timme sedan och jag är rätt morgonpigg idag fett coolt , trots att klockan är lite.
Jag och Amanda hade planer på att kolla hockeymatch och innebandymatch idag men vet inte riktigt hur det blir.
På tal om Amanda så var jag med henne igår.. Och hon är världens bästa tjej, jag älskar henne otroligt!
Men iallfall , jag ska snart dra mig upp ur sängen och städa mitt rum , det kan verkligen behövas!
Det ser ut som ett bombnerslag..

Har börjat använda min kamera lite mera igen , det och jag var inte så bra kompisar förut , men tror vi hittat varandra igen.
Med det menar jag att jag börjat fotta lite mera igen..

Spotify rullar på för fullt också , underbart!

har inte så jätte mycket mer att säga nu , slänger in ett inlägg ikväll!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: