eelinthorsluund

Julafton och grejer

Kategori: standard

Steg upp imorse och var väldigt surig och grinig, vet inte varför.. Lixom julafton och grejer men nene suris elin ändå. Efter ett tag kände jag mig bättre och allt rullade på som vanligt! Kom hit lite släktingar vid halv tre och satt redan då bänkad framför tvn i väntan på kalle anka. Så vi satt där och kollade allihopa. Efter det käkade vi massor av mat och gott! Sen lite julklappsöppning. Efter första paketet var jag så jävla glad och speedad, stod att jag fått två biljetter till lil wayne i mars. Kan inte förstå det.. Kommer aldrig kunna förstå det, lil wayne.. Min gud, min ängel. Fyfan så lycklig jag är! Så jag kände redan då att jag knappt behöver fler julklappar för detta var en dröm.
Men det fortsatte bra med parfy, body lotion, present kort hörlurar osv.. Är nöjd, verkligen. Imorgon ska jag till m&m också och fira lite jul där med!
Har legat och pratat skype med världens finaste kille i ett tag nu under kvällen.. Både skulle lägga sig och sova så var tvungen att säga godnatt. Men måste säga jävlar vad den killen gör mig lycklig.. Helt sjukt.
Nu ska jag ta och somna med musik och det blir antagligen lil wayne;)
Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: